Friday 6 February 2015

Moj prvi požar

Festivala ognja (Up Helly Aa) je konec, nekaj dogajanja mi je celo uspelo ujeti (sredi dela so nam za pol ure pustili oditi ven, da si ogledamo procesijo). Procesija je v resnici podobna godlarjem (in ostalim pustnim festivalom), s to razliko, da se vse skupaj dogaja v temi in vsi udeleženci nosijo bakle in pojejo Up Helly Aa himno. V procesiji sodeluje okoli 1000 ljudi (1000 smolnih bakel v vrsti in veliko iskric), ki so razdeljeni v večje število skupin, vsaka skupina je tematsko oblečena (kot pri nas maškare, le da je vodilna skupina obvezno sestavljena iz vikingov). Po procesiji in sežigu galeje (takrat sem bil že nazaj v kuhinji), sledijo druženja po raznih dvoranah, kjer ima vsaka skupina svoj nastop s šalami na aktualno dogajanje (zopet asociacija na godlarje).
Dogajanje z veliko popitega alkohola (edini dan, ko lahko piješ alkohol na javnih mestih) se vleče do jutranjih ur (dan po festivalu je dela prost dan (razen za nas v hotelu)). Zato nič čudnega, da na poti na delo (ob devetih zjutraj) na ulici srečaš nemalo pijanih ljudi, ki še niso končali s pitjem! :D

P.S. Ker mi fotografiranje v temi ne gre, prilagam video (in eno sliko):



Vikingi.

Ko pa že ravno o ognju, moram omeniti tudi manjšo nesrečo v kuhinji, katere glavni krivec naj bi bil jaz... Pri čiščenju friteze je prišlo do manjšega požara le-te (ni bila izklopljena, jaz zato vseeno krivim kuharja, ki mi je naročil naj zamenjam olje - on bi moral poskrbeti, da je vse skupaj izklopljeno). Ironično, ker smo imeli 24 ur pred tem krajše izobraževanje o varnosti pri delu (med drugimi požarno varnost).
Kakorkoli že, s tem sem si prislužil tudi nov vzdevek. Poleg tega, da me zaradi preredkega britja in striženja radi kličejo Jezus, me sedaj kličejo še požigalec :)
Po festivalu nas je razveselila tudi manjša pošiljka snega...

...lepega vremena...

...in veliko tjulnjev

Za konec še tihožitje. Ogled filma po še eni odigrani nogometni tekmi na dela prost dan.

No comments:

Post a Comment